Navigation Menu

Jesienny płaszcz z kaszmirem Lavard

Dzisiaj na blogu jedna z pierwszych, jesiennych stylizacji! Osadzona w ciemno musztardowej kolorystyce i przełamana kremowym swetrem. Do stworzenia tego zestawu użyłem wełniany płaszcz z kaszmirem marki Lavard. Jego orzechowy odcień idealnie komponuje się z czarnymi spodniami oraz jasnym swetrem. Jest w sam raz na zimniejsze dni, ze względu na skład materiału z którego jest wykonany. To mój najnowszy nabytek, który zamierzam wykorzystywać nie tylko w formalnych stylizacjach! Jeansy to model slim fit, pochodzące z C&A, a sweter to nowa kolekcja marki Reserved. Sztyblety w odcieniu płaszcza to brytyjski Topman. Też zwróciliście uwagę na prawie identyczny kolor? Na dłoniach mam skórzane rękawiczki w odcieniu ciemnego brązu. To model Napo Drive prosto od polskiej marki Napo Gloves. Zaufałem im kolejny sezon! Rękawiczki są kompatybilne z urządzeniami mobilnymi, a więc bez konieczności ściągania ich z dłoni mogę odebrać telefon lub napisać SMSa!

Jak Wam się podoba?
L.

Zdjęcia Natalia Danyliuk



















coat - Lavard, sweater - Reserved, jeans - C&A, bots - Topman, gloves - Napo Gloves, watch - Daniel Wellington

3 komentarze:

  1. świetne zestawienie ! wszystko ze sobą współgra

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wygląda ten płaszcz i cała stylizacja ;)
    Niedawno kupiłem sobie płaszcz na zimę w Grand Moda Męska, podobny tylko czarny :)

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion