Navigation Menu

Szara marynarka z białymi spodniami

Dzisiaj znowu pokażę się Wam w dosyć eleganckiej odsłonie. Tym razem postawiłem na szarość, przełamaną bielą i czarnymi dodatkami. Wełniana marynarka o dopasowanym kroju pochodzi z kolekcji H&M. To model wykonany w 100% z wełny i jest to moja pierwsza marynarka z tej sieciówki wykonana z innego materiału niż bawełna - jestem ciekaw jak będzie się zachowywać podczas codziennego użytku. Pod marynarkę założyłem białą koszulę z plisą, którą kupiłem w sklepie internetowym Asos. Białe, dopasowane spodnie to również marka Asos. Postanowiłem odsłonić kostki, dlatego nogawki są skrócone dzięki podwinięciu pod spód, co przy tym materiale w ogóle nie rzucało się w oczy. Dodatki to czarne brogsy i pleciony pasek marki Lavard oraz zielona poszetka w grochy, która stanowi ciekawy kontrast dla szarości i bieli. Na ręku mam niezastąpiony zegarek Daniel Wellington oraz bransoletkę z kotwicą Paul Hewitt. Torba na ramię, wykonana z naturalnej skóry to model z kolekcji Barelly Bags. Model bardzo uniwersalny, pasujący do wielu stylizacji i niekoniecznie tylko do tych eleganckich. Cenię tę markę za niespotykaną na polskim rynku jakość i trwałość produktów. Wykorzystuję ją również do casualowych zestawień z koszulą w kratę oraz spranymi jeansami.

Jak Wam się podoba?
Zdjęcia Natalia Danyliuk













jacket - H&M, shirt - Asos, pants - Asos, belt - Lavard, shoes - Lavard, pocket square - Lavard, bag - Barelly Bags, watch - Daniel Wellington, bracelet - Paul Hewitt

3 komentarze:

  1. świetna stylizacja :)) A Wy gdzie zaopatrzacie garderobę? Sieciówki czy szyjecie na miarę? Ja zazwyczaj w Grand Moda Męska robię zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! Torba super, już mi się podoba! 😊

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion