Navigation Menu

Smart casual

Dzisiaj na blogu stylizacja w stylu smart casual. To styl łączący elementy zaczerpnięte z eleganckich stylizacji, takie jak marynarka, koszula czy spodnie w kant. Casualowe, codzienne dodatki, takie jak jeansowe spodnie, mokasyny lub niezobowiązujące knity mogą być uzupełnieniem takiej stylizacji, dodając jej kontrolowanego luzu i swobody. Stylizacje w tym stylu możemy wykorzystać podczas niezobowiązujących spotkań i na co dzień, kiedy chcemy dodać sobie odrobiny szyku. Wszystkie konfiguracje są dozwolone, ale należy pamiętać, żeby zachować umiar :).
Do stworzenia stylizacji wykorzystałem stonowane kolory - beż i błękit. Przełamałem je klasyczną bielą i czarnym akcentem. Bawełniana marynarka w kolorze kamelowym pochodzi z H&M, jest idealna na ciepłe dni i podkreśla codzienny charakter stylizacji. Nawiązaniem do koloru marynarki jest wybór butów. Mokasyny marki Sperry (najwygodniejsze jakie miałem!) dodają odrobiny nonszalancji. Wykonane są z wysokiej jakości skóry i co najważniejsze można je prać w pralce, co mnie bardzo cieszy, ponieważ jasny kolor często się brudzi. Pod marynarkę dobrałem klasyczny T-shirt z wycięciem w serek i dopasowałem do niego bawełnianą poszetkę w kropki. Jasne, mocno dopasowane jeansy dodają swobodnego charakteru. Podwinąłem w nich nogawki, aby wyeksponować buty. Na ręku mam zegarek na skórzanym pasku marki Daniel Wellington oraz bransoletkę na sznurku z motywem kotwicy (H&M). Kolekcjonuję kotwice na ręku - we wcześniejszych postach zapewne widzieliście szarą marki Paul Hewitt. W ręku trzymam duży portfel, który zastępuje mi torbę, ponieważ jest bardzo pojemny i mogę do niego schować dokumenty, klucze i karty. Pochodzi z ZARY.

Czekam na Wasze opinie!
L.














jacket - H&M, T-shirt - Hugo Boss, pants - Pull&Bear, shoes - Sperry, wallet - ZARA, bracellet - H&M, watch - Daniel Wellington

2 komentarze:

Follow @ myanatomyoffashion