Navigation Menu

Sportowa stylizacja z białymi spodniami


Jakiś czas temu pisałem o trendach męskich w tym sezonie i wspominałem o białych spodniach. Przyznam szczerze, że to moje pierwsze spodnie w tym kolorze. Białe spodnie nadają się głównie do wiosennych i letnich stylizacji, świetnie współgrają z klasyczną czernią, neonowymi kolorami i pastelami. To kolor bardzo uniwersalny, jednak rzadko spotykany, jeżeli mowa o męskich spodniach. Często omijany przez mężczyzn ze względu na trudności w łączeniu z innymi częściami garderoby. Niektórzy mówią, że to odważny kolor i zamiast tego wybierają jasne odcienie beżu. Na pewno białe spodnie rzucają się w oczy, a w połączeniu z białą koszulą lub T-shirtem wyłapują spojrzenia ludzi na ulicy. Ja postanowiłem ich biel trochę stonować, dodając czarne elementy takie jak sportowa bluza i buty - chciałem się pozbyć elegancji, która im towarzyszy. Pod bluzę założyłem dłuższy, biały T-shirt, który fajne koresponduje z dołem. W pasie przewiązałem koszulę w kratę, która współgra kolorystycznie ze sportowym zegarkiem. Na nogach mam czarne buty marki Supra (model Hammer Run), który pochodzi ze sklepu Mivo.pl. Co je wyróżnia? Są lekkie i przewiewne, ponieważ są wykonane z siateczkowego materiału, co gwarantuje komfort i wygodę na co dzień! Jeżeli chcecie zaopatrzyć się w ten model lub aktualnie szukacie sportowego obuwia na wiosnę to mam dla Was niespodziankę!

Buty marki Supra oraz wszystkie inne, które znajdują się w ofercie MIVO.PL możecie kupić teraz z 20% rabatem! Kod: MIVOMAOF20. Link do sklepu TUTAJ. Śpieszcie się, póki kod jest aktywny! :)

Ł.









blouse - Urban Classics, T-shirt - Bershka, pants - Hype, shirt - C&A, sneakers - Supra via Mivo.pl, watch - Pop Pilot

2 komentarze:

  1. Do białych spodni raczej się nie przekonam, chodź przyznaję, że całość komponuje się bardzo interesująco. Mega stylówka!

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion