Navigation Menu

Czerń vs biel + kod rabatowy na zakup butów mivo.pl


Żaden z kolorów nie lubi się bardziej niż czerń z bielą. Klasyczne, czarno - białe zestawienia nie wychodzą z mody i nigdy nie okażą się naszą modową wpadką. Połączenie tych kolorów wykorzystałem w casualowym zestawie, który prezentuję dzisiaj na blogu. Czarną kurtkę jeansową o kroju oversize marki Reclaimed Vintage połączyłem z basicowym T-shirtem Asos. T-shirt jest dopasowany, przez co wzmacnia efekt "za dużej" kurtki. Aby nie stracić proporcji sylwetki przez dużą kurtkę podwinąłem w niej rękawy, przez co zminimalizowałem ich obszerność. Na koszulkę założyłem rozpiętą koszulę w kratę o kroju longer fit z H&M. Do zestawu wybrałem czarne spodnie z dziurami na kolanach od Review i białe, sportowe obuwie marki Etnies. Marka Etnies specjalizuje się w sportowym obuwiu dla snowboarderów, BMX i motocrossowców oraz surferów. Obuwie tej marki idealnie wkomponowuje się w miejskie stylizacje, a dzięki zaawansowanym technologiom butów praktycznie nie czuje się na stopach. Kolor biały to jeden z kluczowych elementów tego sezonu, a nic tak bardziej nie zwiastuje nadejścia lata niż widoczne na ulicach białe buty.

Mam dla Was niespodziankę! Buty marki Etnies oraz wszystkie inne, które znajdują się w ofercie MIVO.PL możecie kupić teraz z 20% rabatem! Kod: MIVOMAOF20Link do sklepu TUTAJ. Śpieszcie się, póki kod jest aktywny! :)

Ł.














jacket - Reclaimed Vintage, T-shirt - ASOS, shirt - H&M, pants - Review, shoes - Etnies via MIVO.pl

2 komentarze:

Follow @ myanatomyoffashion