Navigation Menu

Męska pielęgnacja: NUXE PARIS


Często piszecie do mnie, pytając się jakich używam kosmetyków do pielęgnacji włosów lub twarzy. Dzisiaj chcę Wam przybliżyć kosmetyki, które używam do pielęgnacji twarzy. Cenię kosmetyki naturalne i lekkie, których właściwości opisane na opakowaniu rzeczywiście sprawdzają się w codziennym użytku. Zwracam uwagę na zapach - większość męskich kosmetyków ma mocne, męskie zapachy, ja jednak cenię męskie, ale trochę subtelniejsze zapachy kosmetyków. Dlatego też wybrałem Nuxe Paris - kosmetyki, które posiadają lekko drzewną woń, ponieważ zawierają w sobie wyciąg z Dębu oraz Grabu. W linii Nuxe Men znalazłem krem (fluid) do twarzy Nuxellence Men oraz Wielofunkcyjny krem pod oczy. Co wyróżnia te kosmetyki? Skuteczność. Używałem kosmetyków przez tydzień i muszę powiedzieć, że efekty są bardzo zadowalające. Ze względu na swój tryb życia, ruchomy grafik w pracy i liczne obowiązki nie zawsze jestem w stanie wypocząć, co widać następnego dnia. Męski fluid (nie bójcie się nazwy - nie posiada on pigmentów) Nuxellence Men jest bardzo lekki w swojej konsystencji i pomaga zregenerować się mojej skórze twarzy. Zaraz po użyciu wygładza skórę, ukrywa zmęczenie i dodaje widocznej energii. Często stosuję go zamiast balsamu, zaraz po goleniu. Razem z fluidem stosuję Wielofunkcyjny krem pod oczy, który jest pierwszym kremem którego używam w tamtych okolicach. Moim wcześniejszym problemem było wieczne łzawienie oczu po użyciu czegokolwiek na skórze pod oczami. Krem pod oczy również jest wyprodukowany ze starannie dobranych składników, które dobrze współgrają ze skórą. Co zyskuję po aplikacji? Wygładzoną skórę wokół oczu z widocznie usuniętymi oznakami zmęczenia, czyli cieniami. Oprócz tych dwóch, moich ulubionych kosmetyków marki na swojej półce mam Wielofunkcyjny żel nawilżający do twarzy, Wielofunkcyjny balsam po goleniu i dezodorant. Jeżeli szukacie kosmetyków stworzonych z myślą o męskiej skórze i walczycie z oznakami zmęczenia, a także chcecie poprawić kondycje swojej skóry to z czystym sumieniem mogę polecić linię Men od Nuxe Paris!











1 komentarz:

  1. Potwierdzam, firma Nuxe robi bardzo dobre kosmetyki chociaż miałem mały problem z kremem pod oczy, który po 3-4h od nałożenia dziwnie się "rolował" na skórze pod oczami.

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion