Navigation Menu

Zielona parka khaki


Dzisiaj pokażę Wam się w typowo miejskiej i streetowej stylizacji, których na blogu było ostatnio mało. Przygotowałem luźną stylizację z parką khaki i koszulą w kratę, czyli coś co bardzo lubię. Parki mają to do siebie, że są uniwersalne i można je założyć praktycznie do wszystkiego. Dzięki dużym kieszeniom, obecności kaptura i swobodnemu krojowi nadają się na codzienne wyjścia. Nie krępują ruchów i dodają nam komfortu. Wybrałem parkę w kolorze ciemnozielonym, którą znalazłem w Pull&Bear. Aby nadać jeszcze bardziej luźny charakter całej stylizacji dobrałem do niej dłuższy T-shirt w czarnym kolorze, marki Topman oraz rozpiętą koszulę w kratę o podobnej długości z H&M. Spodnie to czarne rurki marki Review, które połączyłem z czarnymi butami marki Asics, znalezione na mivo.pl. Dodatki do stylizacji są w czarnym kolorze - gładka czapka z daszkiem to basicowy model z H&M, a skórzany plecak to również brytyjski Topman. Na ręce mam złoty zegarek Komono i bransoletkę z kotwicą marki Paul Hewitt.
Aby dodać charakteru i dobrze wyeksponować stylizację, razem z Klaudią postanowiliśmy zrobić zdjęcia w samym centrum Warszawy, pod palmą, na Rondzie de Gaulle'a. Klaudia "zamroziła" mnie na zdjęciach po to by cały ruch i dynamikę skupić na otoczeniu. To pierwsze takie zdjęcia na moim blogu i mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu! :)

Co sądzicie o tej stylizacji?
Łukasz

Zdjęcia Klaudia Woźniak























parka - Pull&Bear, T-shirt - Topman, shirt - H&M, pants - Review, shoes - Asics via Mivo.pl, watch - Komono, bracelet - Paul Hewitt, backpack - Topman



5 komentarzy:

  1. Świetne są te zdjęcia, w których wszystko wokół Ciebie jest rozmyte :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cool pictures! I’m really digging your layout as well! (:
    http://www.mikkelweiss.com

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion