Navigation Menu

Czerwona ramoneska + rabat na zakup Daniel Wellington


W mojej szafie wisi kilka skórzanych ramonesek, wszystkie w czarnym kolorze. Zazwyczaj co roku kupuję następną, ponieważ to jeden z moich ulubionych modeli kurtek. Ramoneski nie wychodzą z mody, a więc zawsze możemy być pewni, że nie popełnimy błędu tworząc z nimi stylizację. Tym razem postawiłem na ramoneskę w kolorze, którego zawsze poszukiwałem. Czerwony kolor, często jest omijany przez mężczyzn, a szkoda, ponieważ jest bardziej męski, niż niektórym się wydaje. Całą stylizację utrzymałem w rockowym klimacie, głównie za sprawą kurtki. Dobrałem do niej czarny sweter, który włożyłem w jasne jasny. Całość dopełniają cięższe sztyblety, torba typu bowling oraz zegarek Daniel Wellington. Model Dapper York na skórzanym pasku, imitującym skórę krokodyla i ze złotą tarczą to mój klasyk z którym nie rozstaję się od kilku dni. Jeżeli też chcecie taki zegarek to koniecznie wpadajcie na stronę www.danielwellington.com/pl gdzie po wpisaniu kodu myanatomyoffashion otrzymacie 15% rabatu! Pospieszcie się, ponieważ kod jest aktywny do 15.03!




















jacket - ZARA, sweatshirt - H&M, pants - Pull & Bear, shoes - Pull & Bear, bag - ZARA, watch - Daniel Wellington

3 komentarze:

Follow @ myanatomyoffashion