Navigation Menu

Zima w casualowym stylu


Cześć!
Dzisiaj chciałem Wam pokazać prosty, codzienny, zimowy look, który ze względu na swoją wygodę i komfort często wybieram idąc do pracy lub na spacer. Do zestawu wybrałem dłuższą kurtkę typu bomber, którą znalazłem w H&M. Granatowy kolor kurtki świetnie sprawdza się z jeansowymi spodniami, zarówno w jasnym i ciemnym kolorze. Dobrałem do niej sportową bluzę z kapturem marki Urban Classics, którą znalazłem na Zalando.pl. Jeansy typu skinny fit pochodzą z C&A. Postawiłem na typowo zimowe buty w czarnym kolorze marki Kappa. Dodatki to wełniana czapka oraz skórzane rękawiczki Napo Gloves. Mam nadzieję, że mój codzienny look się Wam spodoba!

Zdjęcia powstały w przepięknych o tej porze Łazienkach Królewskich w Warszawie.
























jacket - H&M, blouse - Urban Classics, pants - C&A, shoes - Kappa, gloves - Napo Gloves

2 komentarze:

  1. Fantastyczne zdjęcia !!!

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny codzienny set w sam raz na zimowe spacery :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion