Navigation Menu

Szary płaszcz w pepitkę


W tym sezonie ewidentnie stawiam na płaszcze! Możliwości tworzenia stylizacji z ich wykorzystaniem jest tak dużo, że stały się moim ulubionym okryciem. Płaszcze cenię za to, że mogę je nosić na wiele sposobów - zarówno w wersji totalnie eleganckiej, jak i w stylizacjach przełamanych casualowymi dodatkami. Dzisiaj postawiłem na typowo miejską stylizację, która nadaje się na codzienne wyjścia. Szary, wełniany płaszcz w bardzo drobną pepitkę połączyłem ze stonowanymi dodatkami w bordowo - szarej kolorystyce.  Dobrałem do niego dłuższy, ciemnoszary sweter z H&M oraz zwężane, materiałowe spodnie z dziurami na kolanach. Całość dopełniłem dodatkami w burgundowym kolorze. Sportowe buty za kostkę i czapka w tym samym kolorze pomogły mi ożywić stylizację. Na ręce mam złoty zegarek marki Komono.
















coat - ZARA, sweater - H&M, pants - Review, shoes - ZARA, beanie - Review, watch -Komono

3 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia! A płaszcz z miłą chęcią bym przygarnął ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfect coat! And I remember this street and view to the culture palace from our trip to Warsaw =)

    Michael
    MesHommes.com

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion