Navigation Menu

Casual black look


Witajcie w Nowym Roku!

Dzisiaj na blogu pierwszy post w 2016! Mimo, że dopadła nas zimowa aura to udało mi się zrobić zdjęcia. Nie było łatwo, dlatego mam nadzieję, że to docenicie! :)
Tym razem postawiłem na casualowy look w czarnym kolorze. Chciałem, aby było przede wszystkim wygodnie i na luzie. Kolor czarny to wiodący kolor w mojej szafie. Uważam, że jest na tyle klasyczny, że nawet luźnym ubraniom dodaje stylu i klasy. Na wyprzedażach upolowałem kilka ciekawych ubrań, które będę niedługo prezentował na blogu. Te, które dzisiaj widzicie to również perełki z wyprzedaży. Czarna, skórzana kurtka marki ZARA, wykonana z owczej skóry i z prawdziwym kożuchem przy kołnierzu to mój ulubiony, wyprzedażowy zakup! W mroźne dni sprawdza się doskonale, o czym przekonałem się dzisiaj. Pod kurtkę założyłem gruby, wełniany golf z H&M z charakterystycznym splotem w warkocze. Golfy warto kupować na wyprzedażach, ponieważ tak szybko nie wyjdą z mody! Spodnie to niemiecka marka Review, w Polsce dostępna między innymi w stacjonarnych sklepach Peek & Cloppenburg. Czarne spodnie typu skinny fit z dziurami na kolanach to idealne rozwiązanie, aby dodać charakteru naszym klasycznym stylizacjom. Tym razem zrezygnowałem ze sportowych butów i wybrałem klasyczne, skórzane sztyblety marki Zign. Rękawiczki w jodełkę pochodzą od Napo Gloves - ich produkty już nie raz prezentowałem na blogu. Rękawiczki są bardzo ciepłe i co najważniejsze, posiadają funkcję touch screen, dzięki czemu nie muszę ich ściągać, aby odpisać na SMS. Całość uzupełnia złoty zegarek belgijskiej marki Komono.

Miłego oglądania!
Łukasz

















jacket - ZARA, turtleneck - H&M, pants - Review, shoes - Zign, gloves - Napo Gloves, watch - Komono

7 komentarzy:

  1. Czarny total lokk zawsze na plus! Nie zimno Ci w kolana?;D
    Ps Klaudia jak zawsze zrobiła dobre zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. What an amazing turtleneck! And also perfect watch, I have the same but in silver shade ;)

    All the best in 2016,
    Michael
    MesHommes.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Łukasz wygladasz perfekcyjnie! Podoba mi się ten look

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! Żałuję, że nie udało mi się kupić tego swetra bo jest obłędny!

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion