Navigation Menu

Szary płaszcz Lavard



Zima za pasem, więc czas na zaopatrzenie się w ciepłe kurtki i płaszcze. Ja, swoje poszukiwania zacząłem w sklepie Lavard, gdzie znalazłem klasyczny, a zarazem miejski płaszcz. Szary płaszcz z kontrastującymi, czerwonymi detalami to dobre rozwiązanie, ponieważ kolor jest bardzo uniwersalny, a więc mogę go łączyć z wieloma kolorami. Zawsze zwracam uwagę na skład. To jest dla mnie najważniejsze. Zawsze warto dopłacić, by mieć coś lepszej jakości. Tak było w tym przypadku. Płaszcz Lavard to mieszanka wełny (80%), kaszmiru (10%) i poliamidu (10%), a więc skład doskonały. Ciepły i funkcjonalny materiał sprawdzi się w chłodniejsze dni!
Do stylizacji dobrałem skórzane rękawiczki od Napo Gloves. Wybrałem model Napo Drive wykonany z owczej skóry. Rękawiczki wyróżniają się doskonałą jakością i nienagannym wykończeniem. Są kompatybilne ze wszystkimi urzędzeniami dotykowymi, a więc nie trzeba ich ściągać, aby odpisać na smsa! Co najważniejsze! Tak samo jak płaszcz Lavard, rękawiczki Napo Gloves to produkt polski. Mam dla Was niespodziankę! Na zakup tych rękawiczek, po wpisaniu kodu MAOF, otrzymacie 10% zniżki na dowolny zakup! :)
Stylizacja utrzymana jest w chłodnej stylistyce. Oprócz szarości, wybrałem odcienie bordo w postaci golfa i skarpetek. Postawiłem na klasyczne, czarne spodnie slim fit i brogsy na kontrastującej podeszwie.

Zdjęcia Klaudia Woźniak


















coat - LAVARD, sweater - ASOS, pants - H&M, shoes - Pull&Bear, socks - Bytom, scarf - LAVARD, gloves - Napo Gloves

1 komentarz:

Follow @ myanatomyoffashion