Navigation Menu

Jeans - ponadczasowa klasyka


Jeansowe kurtki zaraz obok skórzanych ramonesek zajmują najwięcej miejsca w mojej szafie. Wybieram na ogół modele oversizowe, takie które swoim krojem przypominają te z lat 90'. Zazwyczaj kupuję je w second handach, gdzie można znaleźć naprawdę ciekawe fasony, w dodatku płacąc za nie bardzo mało, tak jak w tym przypadku.
Do dzisiejszej stylizacji wykorzystałem kurtkę, którą kupiłem w second handzie za 1 zł. Klasyczny, niebieski jeans połączyłem ze spodniami w podobnym kolorze. Reszta ubrań i buty są w czarnym kolorze. Pod kurtkę założyłem długi kardigan z kapturem, który znalazłem w H&M. Luźny fason ciekawie wygląda z oversizową kurtką i czarnym T-shirtem z Bershki. Buty to wykonane ze skóry, całe czarne Asicsy, które znalazłem w sklepie internetowym Mivo.pl. Jeżeli chodzi o obuwie, to stawiam na wygodę i ciekawy design, a marka Asics łączą w sobie jedno i drugie.

Zdjęcia Paulina Lipińska
















jacket - second hand, T-shirt - Bershka, cardigan - H&M, pants - H&M, shoes - Asics via Mivo.pl

4 komentarze:

  1. Też mam taką kurtkę, ale zapłaciłam za nią 4 zł ;D Chociaż moja wydaje się być jeszcze większa niż moja. Może po prostu ja jestem mniejsza? Jaki to rozmiar?
    Ps. Jesteś moim ulubionym męskim bloggerem. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie perełki z second handu za grosze, dają wiele radości. Ja niedawno kupiłam wspaniałe 'przykrótkie' jeansowe dzwony za 0,50 gr. Jak wyzdrowieje to pokażę na blogu. Zapraszam. A co do stylizacji. Zawiera w sobie tak klasyczne elementy, że nie może się nie podobać :) Jest na luzie, jest fajnie :)

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion