Navigation Menu

Marynarka w kratę i wełniany kardigan


Jesienna aura zawitała u nas niestety na dobre. Za oknem szaro, zimno i wietrznie. Mogłoby się wydawać, że jesień i zima nie są moimi lubianymi porami roku, jednak to mylne wrażenie. A dlaczego? Lubię jesień i zimę, ponieważ w końcu mogę ubierać się warstwami, łączyć rzeczy eleganckie z casualowymi, kombinować z długościami i fakturami. Lato na to nie pozwala, bo najwygodniejszy zestaw na wakacje to T-shirt i szorty. Teraz jest inaczej - dochodzi ogromna ilość akcesoriów, takich jak szaliki, czapki, rękawiczki, które uzupełniają nasze stylizacje, Sprawiają, że wyglądają ciekawiej.
Dzisiaj postawiłem na wygodną stylizację, która jest stricte casualowa. Zdecydowałem się na nigdy niespotykane u mnie zestawienie - pod marynarkę założyłem długi, rozpinany kardigan. Marynarka marki LAVARD jest tak ciekawa, że szkoda było mi zakryć ją płaszczem lub dłuższą kurtką. Jej odcień brudnego, chłodnego beżu przeplata się z drobną, bordową kratą, a warto pamiętać, że w tym sezonie bordowy kolor jest nadal "hot". Pod marynarką jest wspomniany wcześniej kardigan - outletowy zakup z Reserved. Zrezygnowałem z koszuli, aby dodać bardziej niezobowiązującego wyrazu stylizacji i założyłem luźny T-shirt w kremowym odcieniu, marki Pull&Bear. Dół to mocno dopasowane rurki w niebieskim kolorze z H&M oraz burgundowe, lakierowane buty za kostkę z Zary. Całość dopełniłem czarną czapką, plecakiem znalezionym w Sinsay oraz zegarkiem Daniel Wellington.

Zdjęcia Klaudia Woźniak












blazer - LAVARD, cardigan - Reserved, T-shirt - Pull&Bear, pants - H&M, shoes - ZARA, watch - Daniel Wellington

1 komentarz:

  1. Ciekawa stylizacja;)
    A gdzie kupujecie tego typu rzeczy? Polecacie jakieś miejsca? Ja z mojej strony polecam Grand Moda Męska w Warszawie ;)

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion