Navigation Menu

Kamelowy płaszcz


Cześć!
Dzisiaj na blogu chcę Wam zaprezentować kamelowy płaszcz. Bardzo długo polowałem na taki, który przypadnie mi fasonem do gustu. Beżowe płaszcze w jasnych odcieniach to najgorętszy hit tego sezonu. Miesiąc temu poświęciłem kamelowym płaszczom osobny post, w którym zebrałem najlepsze modele z sieciówek i znanych domów mody. Beżowy płaszcz jest bardzo łatwy do łączenia z innymi ubraniami. Kolor jest tak uniwersalny, że pasuje do czarnych ubrań, jasnego jeansu lub białych koszul. Można go nosić na wiele sposobów - bardziej eleganckich i typowo luźnych, casualowych. Postawiłem na zestawienie bardzo miejskie i niezobowiązujące. Pod płaszcz marki Rainbow założyłem ciepły, szary golf z ZARY. Spodnie z dziurami to odkopane w szafie jeansy z tamtego roku, pochodzą z Pull&Bear. Całość uzupełniłem ciężkimi brogsami z Pull&Bear i torbą "shoper" marki Brooklyn Own by Rocawear, którą upolowałem na Zalando.pl.

Zdjęcia Klaudia Woźniak




















coat - Rainbow, sweater - ZARA, pants - Pull&Bear, shoes - Pull&Bear, bag - Brooklyn Own by Rocawear

4 komentarze:

  1. Super look! I muszę przyznać, że Twój fotograf robi świetną robotę, ekstra foty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfect coat and perfect jumper!!!
    Really good styling but maybe, for those days now, too cold for naked ankles, or not? =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion