Navigation Menu

Czerń w miejskim wydaniu


Dzisiaj na blogu kolejna, jesienna stylizacja. Tym razem postawiłem na mocny streetstyle. Połączyłem bazowe kolory z mojej garderoby - czerń i biel. Całość przełamałem kontrastującym z resztą szalikiem w czerwoną kratę. Zdjęcia wykonaliśmy w Warszawie na ul. Marszałkowskiej, aby oddać miejski charakter stylizacji. Góra to czarna ramoneska kupiona kilka sezonów temu w H&M, którą założyłem na rozpinaną, dłuższą bluzę z zamkami marki Genetic Apparel. Pod nią założyłem również dłuższy, biały T-shirt z Bershki. Dół to spodnie z dziurami tej samej marki oraz genialne, całe czarne buty marki Asics, które znalazłem na Mivo.pl.
Mam nadzieję, że ta stylizacja również przypadnie Wam do gustu! :)

Zdjęcia Paulina Lipińska














longer sweatshirt - Genetic Apparel, jacket - H&M, longer T-shirt - Bershka, pants - Bershka, scarf - New Yorker, shoes - Asics via Mivo.pl

3 komentarze:

  1. As I am back from Oslo one week now, I have to say you would definitely fit on the streets there because lot of guys there are wearing similar outfits..simple, mostly monochrome with some color detail =)
    Perfect.
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwyciłam się tą bluzą na zamek! Wspaniała!

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion