Navigation Menu

You're so high


Kapelusz na dobre zagościł w moich stylizacjach. To modny dodatek, który idealnie dodaje charakteru prostym stylizacjom. Pasuje do sportowych ubrań, jako kontrast lub jako uzupełnienie eleganckich koszul i marynarek. Mój ulubiony to kupiony rok temu, czarny kapelusz z większym rondem marki BYTOM. Zakładam go zarówno do lekkich, sportowych stylizacji, ale najczęściej do czarnych ubrań z którymi najlepiej się komponuje. Dzisiejszą stylizację mogę zakwalfikować do tych mniej formalnych - luźny T-shirt i kamizelka to niezobowiązujące połączenie, idealne na chłodniejsze, letnie dni. Czarną koszulkę znalazłem w second handzie. Wycięcie w serek, oversizowy krój i lekko przeźroczysty materiał skłoniły mnie do zakupu. Decyzja była tylko formalnością, bo koszulka kosztowała mnie tylko 1 zł. Zarzuciłem na nią jeansową kamizelkę z Bershki, którą znalazłem na wyprzedaży. Nadruk na plecach kojarzy mi się z okresem festiwalowym i stylem boho. Do tego ciekawy odcień przetartego jeansu i wytarcia idealnie pasują do festiwalowego klimatu. Dół to rurki z H&M oraz casualowe półbuty z Pull&Bear.

Miłego oglądania!
Łukasz













vest - Bershka, T-shirt - second hand, pants - H&M, shoes - Pull&Bear, hat - BYTOM, watch - Plus Watches

2 komentarze:

Follow @ myanatomyoffashion