Navigation Menu

Klasyczna ramoneska


Wiele razy pisałem o tym jak funkcjonalna i ponadczasowa jest skórzana ramoneska. Krój, który nie wychodzi z mody nie wymaga zbyt wielkiej pracy nad stylizacją i wygląda świetnie nawet z banalnym, zwykłym, białym T-shirtem. Na to też się zdecydowałem. Czarną ramoneskę z Pull&Bear połączyłem z basicowym T-shirtem z wycięciem w serek z Kiabi. Do zestawu dobrałem marmurkowe spodnie o kroju skinny fit również z Pull&Bear. Postawiłem na czarne, eleganckie buty również tej marki, okulary Sinsay oraz czerwony zegarek Pop-Pilot znaleziony na Time And More. Mam nadzieję, że ta prosta stylizacja również przypadnie Wam do gustu!

Miłego oglądania!
Łukasz












jacket, jeans and shoes - Pull&Bear, T-shirt - Kiabi, sunnies - Sinsay, watch - Pop-Pilot via Time And More

1 komentarz:

Follow @ myanatomyoffashion