Navigation Menu

Czerń w sportowym wydaniu


Sportowe stylizacje już dawno przestały być zarezerwowane wyłącznie na wyjścia na siłownię lub aktywne spędzanie czasu. Coraz częściej połączenie sportu i elegancji jest widoczne na naszych ulicach. Tym razem postawiłem na czarny kolor i sportowy look. Ciemna kamizelka z kapturem pochodzi z ZARY. Zwróćcie uwagę na krój tego bezrękawnika - przód  nie jest zszyty z tyłem po całości, obie części są złączone jednym szwem na dole, przez co jest idealna na lato. W zimniejsze dni można założyć pod nią bluzę, longsleve, a nawet koszulę. Zestawiłem ją z basicowymi rurkami z H&M, które są bazą wielu moich stylizacji. Buty to kolejny sportowy akcent stylizacji - kupiłem je w sklepie Pull & Bear i pochodzą ze sportowej kolekcji, w której można nabyć dobre jakościowo ubrania np na siłownię. Okulary to klasyk w swoim gatunku - Wayfarer marki Rayban to zawsze sprawdzony model, który nigdy nie wyjdzie z mody. Jedyny kolorowy akcent to sportowy zegarek marki Pop-Pilot, który znalazłem w sklepie Time And More. Przypominam, że jeszcze do jutra  ważny jest kod, który da Wam 15% zniżkę na zakup zegarka tej marki. Wystarczy wpisać MyAnatomyOfFashion przy składaniu zamówienia na stronie Time And More. Udanych zakupów!

Trzymajcie się!
Łukasz












sweatshirt - ZARA, pants - H&M, shoes - Pull & Bear, backpack - New Yorker, watch - Pop-Pilot via Time and More

3 komentarze:

Follow @ myanatomyoffashion