Navigation Menu

Blue jeans, white shirt


Cześć! Dzisiaj chcę zaprezentować Wam stylizację, która jest idealnym rozwiązaniem, gdy chcemy wyglądać elegancko i zarazem niezobowiązująco. Postawiłem na jasne kolory i ciemne dodatki. W całym outficie casual miesza się na przemian z klasycznymi elementami. Wiele dają jeansy z przetarciami, które przełamują cały look. Do stworzenia stylizacji wybrałem białą, klasyczną koszulę linii HUGO od Hugo Bossa, którą rozpiąłem, a dół niedbale włożyłem w spodnie. Podwinięte rękawy dodatkowo podtrzymują sportowy charakter sylwetki. Jeansy pochodzą H&M i muszę się przyznać, że kupiłem je za grosze w końcowych fazach wyprzedaży, a już są jednymi z moich ulubionych spodni. Podwinąłem w nich nogawki, aby bardziej wyeksponować buty - kolejny wyprzedażowy zakup. Mimo, że są czarne, to nie do końca są klasyczne,dlatego też z chęcią wykorzystam je do codziennych stylizacji. Całość zwieńczyłem czarnym kapeluszem marki BYTOM - to chyba najbardziej elegancki element tej stylizacji. Nie byłbym sobą, gdybym nie dorzucił do looku jakiegoś niebanalanego i oderwanego od reszty koloru. Postawiłem na soczyście czerwony zegarek marki Pop-Pilot, który znalazłem na Time And More. Pop-Pilot to zegarki, które nawiązują do wojskowej tradycji (Pilot) oraz stawiają na różnorodność, modę i inność (Pop). Zegarki działają na zasadzie wymiennych pasków, które można zmieniać w zależności od ubrania, okoliczności czy naszego nastroju. Jeżeli spodobał Wam się ten zegarek lub chcecie zobaczyć więcej i znaleźć coś co przypasuje do Waszej osobowości to mam dla Was miłą niespodziankę. Od dzisiaj przez tydzień ważny jest kod, który da Wam 15% zniżkę na zakup zegarka tej marki. Wystarczy wpisać MyAnatomyOfFashion przy składaniu zamówienia na stronie Time And More. Udanych zakupów!

Zdjęcia wykonała bardzo zdolna Klaudia! Dzięki wielkie! Tutaj link do jej profilu na FB. LINK

Po raz pierwszy prezentuje również na blogu film z sesji. Miłego oglądania! mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu!
















shirt - HUGO by HUGO BOSS, pants - H&M, shoes -Pull&Bear, hat - BYTOM, watch Pop Pilot via Time And More

4 komentarze:

  1. Perfect shoes!
    And great idea with that video!!!

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh *.*

    Zapraszam do mnie na "mini sesję zdjęciową" :) Napisz co myślisz, jeśli możesz :*
    www.moskwasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. przystojniak :) we wszystkim dobrze wyglądasz ;)

    zapraszam: http://skcreateanddesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion