Navigation Menu

Say something


Dzisiaj  na blogu kolejna, letnia stylizacja w kolorach szarości, czerni i bieli. Postawiłem na luźny look z szortami, sportowymi butami i zabudowaną górą. Spodenki, które mam na sobie to skrócone jeansy z American Eagle. Wykorzystanie starych spodni to dobry sposób na kompletowanie swojej letniej garderoby. Jestem pewien, że większość z Was ma w szafie jeansy i spodnie, których nie nosi. Wystarczy minuta, aby obciąć w nich nogawki, podwinąć i mieć nowe szorty na lato. W ten sposób powstała większość moich letnich spodenek, które teraz zakładam (niektóre nawet wyglądają lepiej w wersji skróconej, niż w oryginale :). Na górę założyłem przeźroczysty T-shirt z Topmana, który już jakiś czas temu prezentowałem na blogu. Dzięki swojej lekkości i przewiewnośći idealnie sprawdza się w upalne dni! Założyłem na niego ciemnoszarą bluzę z kapturem z Pull&Bear. Buty to marka Supra, którą znalazłem na Mivo.pl.

Take care!
L.












jacket - Pull & Bear, T-shirt - Topman, shorts - American Eagle, hightops - Supra via Mivo.pl


3 komentarze:

Follow @ myanatomyoffashion