Navigation Menu

Powrót do jeansu!



Od dłuższego czasu jeans stanowi kluczowy element w moich stylizacjach. Jeansowe kurtki, spodnie i koszule to części garderoby z którymi głównie kojarzy mi się jeans. Powrót do denimu to wielki powrót do mody lat 90' w którym królowała jeansowa tkanina. Obecnie wraca w niezmienionej postaci - jasnej, niebieskiej i przetartej. Dla mnie to bardzo dobra wiadomość, ponieważ z chęcią na okres letni zamienię czarne ramoneski na jeansowe katany, które tak samo, a może i bardziej - są uniwersalne.
Dzisiaj na blogu stylizacja, którą sfotografowała dla mnie Paulina Lipińska. Tak jak na wstępie - jeansowa kurtka, to motyw przewodni tej stylizacji, chociaż ma ona też inne, mocne akcenty. Połączyłem ją z ubraniami, które również pochodzą z second handu. Te modowe perełki wyhaczyłem za niewielkie pieniądze. Kurtkę w klasycznym, niebieskim kolorze kupiłem za 3 złote. To nic w porównaniu do tego, za ile takie kurtki można kupić choćby w sieciówkach. Dodatkowo cena sprawia, że możemy sobie pozwolić na więcej - możemy przerabiać, kombinować i nie musimy martwić się, że coś popsujemy i będziemy stratni. Pod kurtkę założyłem basicowy tanktop w ciemnoszarym kolorze, który znalazłem w Kiabi. Spodnie to kolejna rzecz zakupiona za gorsze w second handzie. Przetarcia i dziury zrobiłem samemu - to dobry pomysł, aby wykorzystać swoje stare i niepotrzebne spodnie i nadać im nowego charakteru. Jestem zwolennikiem modowego recyklingu, czyli powtórnego wykorzystywania starych ubrań. Zawsze można je ciekawie przerobić lub dostosować do panujących trendów. Z kurtki można zrobić kamizelkę, ze spodni spodenki, a z T-shirtu tanktop z wyciętym dekoltem. Warto próbować! To dobra zabawa :). Do całego zestawu dołączyłem koszulę, którą przewiązałem w pasie. To również zakup z second handu. Buty to kultowa marka Napapijri. Czerwony kolor wszędzie się sprawdza, a w połączeniu ze świetnym kształtem i  wygodą, sprawia, że to jedne z moich ulubionych butów, które polecam każdemu! Buty znalazłem na Mivo.pl.

Trzymajcie się!
L.

Photos Paulina Lipińska






jacket, pants, shirt - second hand, tanktop - Kiabi, shoes - Napapijri via MIVO.PL

3 komentarze:

Follow @ myanatomyoffashion