Navigation Menu

Airplanes


Na koniec długiego weekendu zaprezentuję Wam mój codzienny zestaw, który idealnie nadaje się do spędzania wolnego czasu. Jest w moich ulubionych kolorach - czerń przełamana białym T-shirtem i do tego neonowe buty. Czarny to mój sprawdzony kolor z którym nie rozstaję się nawet w lato. Niektórzy uważają, że to pójście na łatwiznę, jednak nie ja. Czarne ubrania łatwo ze sobą łączyć, ale problem pojawia się kiedy trzeba zestawić je w interesujący sposób. Zazwyczaj kombinuję z dodatkami - butami, plecakami i czapkami. Neonowe lub wyraziste kolory zawsze się sprawdzą z czarnym kolorem. Nie tylko dodadzą charakteru do całej stylizacji, ale też teraz, gdy jest ciepło sprawią, że outfit nie będzie taki ciężki.
Na dzisiejszy spacer wybrałem cieniowane, czarne rurki z ZARY, które połączyłem z białym, asymetrycznym T-shirtem z New Yorkera (tak, warto czasem tam zaglądać :P). Podoba mi w nim to, że nie jest wykończony, a dekolt ma zrolowane brzegi. To bardzo wakacyjny T-shirt, który świetnie wygląda również ze spodenkami. Na koszulkę założyłem czarną, dresową kamizelkę z H&M. Lubię ją za detale - srebrne zamki i napy, które wprowadzają trochę rockowy klimat. Buty to niezastąpione Adidasy ZX Flux z którymi nie umiem się rozstać.

Za zdjęcia dziękuję Klaudii Woźniak. KLIK.

Jak Wam się podoba?
L.








pants - ZARA, T-shirt - New Yorker, west - H&M, shoes - Adidas ZX Flux


6 komentarzy:

  1. dobra robota Klaudia :D
    kamizelka i buty super!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny look! Podoba mi się takie połączenie a buty maja swietny kolor

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfect b/w combo with addition of those orange sneakers =)
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpowiedzUsuń
  4. http://lifestyle-fashionthings.blogspot.com/ zapraszam .ŚWIETNY ROZDZIAŁ <3

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne buty

    zapraszam do mnie, jak podoba się blog to go zaobserwuj http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion