Navigation Menu

Floral sweatshirt


Zbliża się lato, więc coraz częściej sięgam do szafy po jeansowe ubrania. Katany i spodnie z przetartego jeansu to mój niezbędnik na wiosenno -letnie dni. Nadal pozostaję przy czarnym kolorze, jednak urozmaicam go jasnymi elementami, takimi jak T-shirty czy przetarte spodnie. Czarny jest o tyle sprawdzonym kolorem, że pasuje do wszystkiego, a ja sam czuję się w nim najlepiej.
W dzisiejszej stylizacji użyłem jeansowej katany z New Yorkera, którą narzuciłem na czarną bluzę z kwiatowym motywem z ZARY. Pod spód założyłem dłuższy, basicowy T-shirt z Bershki, który zostawiłem na wierzchu, jako drugą warstwę. Do tego zestawu dobrałem czarne spodnie z Bershki i białe buty Supra, znalezione na Mivo.pl. Dodatkiem jest snapback z Croppa. To outfit, który świetnie się sprawdza na co dzień :).

Co sądzicie o tym zestawieniu? :)
L.













jacket - New Yorker, sweatshirt - ZARA, T-shirt - Bershka, pants - Bershka, shoes - Supra via Mivo.pl, snapback - Cropp

5 komentarzy:

  1. SUPER LOOK. PREZENTUJESZ SIĘ ZNAKOMICIE

    ~~~~~~~~~>>>>>>
    ZAPRASZAM DO SIEBIE
    WWW.BAMBIBOHO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. That sweatshirt looks fabulous!!

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpowiedzUsuń
  3. Super outfit (y)
    www.modedeviebyjackob.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie zestawy "na luzie". Podoba mi się dekatyzowana kurtka, fajnie pasuje do klimatu stylizacji.

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion