Navigation Menu

Cause I'm Happy


Mogłoby się wydawać, że nie lubię kolorów i pokazuję je wyłącznie w dodatkach. Poniekąd to prawda, ponieważ w mojej szafie większość rzeczy jest w odcieniach czerni i szarości. Czasami lubię zaszaleć i pokazać się z innej strony. Niedługo lato, a więc czas szaleństwa w modzie. Printy, neony i nasycone kolory będą widoczne na ulicach naszych miast znacznie częściej niż teraz. Komponując ten zestaw miałem zamysł stworzenia marynistycznego outfitu, w którym głowną rolę będzie grać granat, czerwień i biel. Granat zamieniłem na chabrowy odcień niebieskiego, a czerwień wybrałem w mocno nasyconym wariancie. Podzieliłem outfit na dwie części - niebieską górę i czerwony dół. Początkowo myślałem o czerwonym krawacie i granatowych butach, jednak zrezygnowałem z tego pomysłu. Wolę jak coś jest odcięte grubą kreską :).
Marynarka to basicowy model, który znalazłem w ZARZE (można dokupić do niego spodnie tworząc garnitur). Urzekł mnie jej kolor, który ma coś w sobie i żałuję, że w Polsce mężczyźni tak rzadko sięgają po inne odcienie niebieskiego niż granat. Pod marynarkę założyłem klasyczną koszulę marki HUGO BOSS, którą połączyłem z krawatem w zbliżonym kolorze co marynarka. Krawat pochodzi ze sklepu LAVARD. Dla kontrastu w brustaszę włożyłem czerwoną poszetkę w białe paski. Dół to slimowane spodnie z ZARY, czerwony pasek z niebieskimi obszyciami marki LAVARD oraz ... sportowe buty Napapijri, które pochodzą ze sklepu Mivo.pl. Uwielbiam miksować eleganckie ze sportowym, więc i tym razem nie mogłem sobie odpuścić :).

Więcej modeli NAPAPIJRI tutaj.

Jak oceniacie efekt końcowy? :)

Miłego oglądania!
L.






blazer - ZARA, shirt - HUGO BOSS, tie - LAVARD, pocket square - LAVARD, belt - LAVARD, pants - ZARA, shoes - Napapijri via Mivo.pl, watch - DanielWellington

5 komentarzy:

  1. Zestawienie genialne, niby klasyka, ale w nowoczesnym, bardzo ciekawym wydaniu! Jestem na tak!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/05/szara-bluza-koszula-w-krate-dzinsy-i.html

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! odważnie ;) więcej takich proszę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne foty, cudne kontrasty i kolory!
    Dominika z www.tailorstore.pl

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion