Navigation Menu

I want you to know

Zawsze kiedy chcę dodać wyrazistości mojej stylizacji, stawiam na kolory. Wybieram neonowe barwy lub po prostu czerwień. Lubię kontrasty, a kolory traktuję jako dodatek, który potrafi ożywić i dodać charakteru każdej stylizacji. Zazwyczaj stawiam na buty w mocnych kolorach, które przykuwają uwagę lub akcesoria, które według mnie budują cały look. Dzisiaj do czarnego outfitu dodałem czerwoną koszulę w kratę, którą przewiązałem w pasie. Na tle czarnego zestawu, nasycona czerwień z daleka się wyróżnia i przełamuje czarną monochromatyczność. Koszula pochodzi ze sklepu C&A. Głównym elementem stylizacji jest czarna ramoneska z ZARY, która ma sportowy charakter i idealnie pasuje do tego looku. Lubię ją za to, że jest inna niż moje pozostałe ramoneski - przede wszystkim różni się klapami i posiada ciekawe detale, takie jak sprzączki po bokach i złote elementy. Pod ramoneskę założyłem przezroczystą koszulkę z Topmana. Jest o tyle ciekawa, że nie ma klasycznej długości- jest to T-shirt o wydłużonym kroju, a poza tym spod spodu nie prześwituje wszystko i z powodzeniem mogę ją zakładać na co dzień. Dół to slimowane spodnie z Bershki, które udało mi się zdobyć za śmieszne pieniądze oraz sportowe Nike za kostkę.

Miłego oglądania!
L.

Photo by Paulina Lipińska








jacket - ZARA, T-shirt - Topman, pants - Bershka, shirt - C&A, shoes - Nike


5 komentarzy:

  1. Idealnie, świetna miejscówka do zdjęć!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/04/burgundy-i-karmele.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko fajnie :) koszula rzeczywiście ożywia całość i świetnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion