Navigation Menu

Black everything


Dzisiaj nie będę dużo pisać, a zostawię Was z pięknymi zdjęciami autorstwa Klaudii Woźniak, które zrobiliśmy kilka dni temu w Warszawie. Stylizacja czarna, minimalistyczna,składająca się z trzech elementów - czarnego poncza z Topmana, T-shirtu z wydłużonym tyłem z Bershki oraz rurek z H&M. Dodatki to czarne oksfordy marki LAVARD (były już na blogu w poprzednim poście) oraz zegarek z czarną tarczą marki Plus Watches.
Jest to jedna z moich ulubionych stylizacji z bloga dlatego, że jest na tyle wyrazista i inna, że wyróżnia się spośród tych, które dotychczas publikowałem. Niewątpliwie kluczem do sukcesu tego outfitu jest przykuwające uwagę czarne ponczo, które gra tutaj pierwszą rolę. Jasna, minimalistyczna przestrzeń i tło to bezapelacyjnie świetne uzupełnienie zdjęć.

Miłego oglądania! Mam nadzieję, że spodobają się Wam tak bardzo jak mi! 
L.

















cardigan - Topman, T-shirt - Bershka, pants - H&M, shoes - LAVARD, watch - Plus Watches


5 komentarzy:

  1. Poncho is perfect but for me it is too much black, I would change the t-shirt for some white or blue one..

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie muszę dużo pisać! Bo każdy look mi sie Twój podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! gdyby sesja odbyła się wieczorem, pomyślałabym, że przystojny z Ciebie wampirek ;)

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion