Navigation Menu

American Oxygen

Motyw jeansu już przewijał się na moim blogu, zarówno w postaci całych outfitów lub dodatków. W tym sezonie mocno promowany jest jeansowy total look. Można postawić na jeden kolor materiału  lub bawić się odcieniami i fakturami. Jeans to obecnie najbardziej popularna tkanina wykorzystywana do produkcji spodni (wystarczy, że każdy zajrzy do swojej szafy). Bardzo lubię łączyć różne kolory przy tworzeniu takiego zestawu. Jeansowy total look wygląda interesująco, gdy coś się w nim dzieje - możemy postawić na przetarcia, sprania lub ciekawe kroje. Takie zestawy pojawiły się na wybiegu u Toma Forda w kolekcji S/S 2015 (foto), marka Bally dla odmiany pokazała, że jeans też może być elegancki w kolekcji S/S 2015 (foto), a sklep Marks&Spencer trend zaprezentował na swoich witrynach. Jeans jest ponadczasowy, więc łatwo będzie nam to podłapać, ponieważ wszystko co potrzebne do stworzenia takiej stylizacji mamy w domu. Wybór jest ogromny - możemy łączyć jeansowe koszule, kurtki, kamizelki i spodnie. Jest też ogromny wybór dodatków z tej tkaniny, które na pewno urozmaicą jeansowy look.

Dzisiaj na blogu przemycę trochę jeansowego trendu. Nie jest to total look, ale jeans odgrywa tutaj dużą rolę. Kluczowym elementem jest tutaj niewątpliwie kurtka, którą już kiedyś prezentowałem na blogu. Zakupiona w second handzie i wrzucona do wybielacza wygląda nietuzinkowo i świetnie komponuje się z całością. Góra katany jest jaśniejsza, dół natomiast ma odcień starego, basicowego jeansu, który idealnie komponuje się z kolorem moich spodni. Zależało mi na tym przejściu, aby wszystko ze sobą współgrało. Pod kurtkę założyłem biały, wydłużony T-shirt, który nawiązuje do spranej części kurtki. Zarzuciłem na niego rozpinaną bluzę z kapturem o dłuższym kroju. Jasnoszary kolor współgra z resztą i wtapia się w biało-niebieską kolorystykę stylizacji. Całość uzupełniłem o białe, sportowe buty za kostkę marki Supra. Wykonane ze skóry i z ciekawymi fakturami świetnie pasują do całości i dodają stylizacji miejskiego, streetowego looku, na którym mi zależało. Buty znalazłem w sklepie internetowym Mivo.pl. Obuwie za kostkę to chyba mój ulubiony fason butów, więc nie mogłem z nich zrezygnować. Pasują praktycznie do wszystkiego, a biały kolor zdecydowanie rozjaśni moje stylizacje.

Miłego oglądania!
L.



















jacket - second hand, T-shirt - Bershka, pants - Bershka, cardigan - H&M, shoes - Supra via Mivo.pl

3 komentarze:

  1. Haha, that hair style is sooo perfect ^_^

    Have a successful week,
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kurtka! Sam już wielokrotnie pisałem tutoriale z różnym wykorzystaniem wybielacza i jeans jest zdecydowanie moim ulubionym materiałem w tej kwestii. A szczególnie dużo frajdy sprawiło mi pisanie posta o jego wycieraniu! :D

    Super buty! Chyba się zaczynam przekonywać do double denim ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. AMAZING VIBES!! AMAZING PHOTOGRAPHY! SUPER NICE STYLE MAN :-)


    New look on the blog: RAW SOLDIER
    Greets Jon

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion