Navigation Menu

Bordo w roli głównej

Mówi się, że to buty są wizytówką mężczyzny i nie trudno się z tym nie zgodzić. Nie tylko potrafią dodać akcentu do stylizacji, ale przede wszystkim potrafią ją stworzyć. Lubię połączenia eleganckich ubrań ze sportowymi butami, jednak tym razem postawiłem na klasyczne obuwie typu oksford. Czarne pantofle z dziurkami to marka Lavard. Lubię je nie tylko za wygląd - wykonane są ze skóry i posiadają skórzaną podeszwę, a więc są w stu procentach wygodne. Dobrałem do nich czarne rurki z Pull&Bear w których podwinąłem nogawki, aby było mniej zobowiązująco. Na górę założyłem również czarną koszulę, jednak zrezygnowałem z dodatków typu krawat czy muszka. Postawiłem na swobodę. Na wszystko zarzuciłem bordową marynarkę z H&M. Dodatkiem jest również zegarek Daniel Wellington na kolorowym pasku.

Co sądzicie o takim połączeniu?

Photo Paulina Lipińska








jacket - H&M, shirt - H&M, pants - Pull&Bear, shoes - Lavard, pocket square - Lavard, watch - Daniel Wellington

6 komentarzy:

  1. Rewelacyjne buty!
    www.ipolishboy.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja :) Tylko jedna rzecz mnie razi...
    Jestem można powiedzieć maniakiem zegarkowym i kolekcjonerem. Sam zegarek, który masz na ręku wygląda bardzo fajnie, typowy klasyczny kształt, duża i cienka koperta. Idealny do koszuli i marynarki. Natomiast pasek to już zupełnie inna bajka i kompletnie nie pasuje do tego zegarka. Pasek jest to nylonowy wyrób potocznie zwany "nato" i generalnie nosi się go do zegarków sportowych, tak zwanych nurków.
    Do tego zegarka proponowałbym skórzany pasek w jakimś fajnym kolorze, na przykład bordowy lub czerwony. Ten, który masz założony teraz zbyt rzuca się w oczy przy tej stylizacji i moim zdaniem psuje finalny efekt.
    To tyle od gościa, który kompletnie nie zna się na modzie. Jakbyś potrzebował porady co do zegarków to daj sygnał ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. This is really stylish outfit.. I like the color of the blazer, the napkin in pocket is such a nice detail..
    On top of that amazing derby shoes with brogue ornamentation..

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpowiedzUsuń
  4. Połączenie jest świetne. Kolor bordo- mega i bardzo modny teraz ;) a buty wyglądają ładnie i zgrabnie :)

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion