Navigation Menu

Musztardowa parka

Mam nadzieję, że to jeden z ostatnich zimowych outfitów na blogu, ponieważ nie mogę się doczekać, aż schowam w szafie wszystkie ciepłe kurtki i wyciągnę wiosenne ubrania! :)

Dzisiaj post typowo casualowy z musztardową parką w roli głównej. To moja ulubiona kurtka tej zimy! Kolor, krój i funkcjonalność to cechy za którą ją uwielbiam. Ma odpinaną, ocieplaną podszewkę, więc wykorzystam ją również w okresie wiosennym. Postawiłem na spokojny zestaw. Kurtka ma wyrazisty kolor, więc całą resztę stonowałem granatowo - szarymi ubraniami. Pod parkę założyłem basicową bluzę z H&M, którą połączyłem z koszulą w drobną, biało - granatową kratkę, również tej samej marki. Spodnie typu skinny to Pull&Bear. Lubię ich kolor, który mogę łączyć praktycznie ze wszystkim, a dodatkowo spodnie na dole posiadają gumki, dzięki którym nie muszę podwijać spodni! Camelowe buty za kostkę to marka Cropp. Na ręku klasyka - złoty zegarek Daniel Wellington z paskiem w trzech kolorach.

Have a nice day!
L.

Photo Charlotte Photography :*






parka - Pull & Bear, sweatshirt - H&M, shirt - H&M, pants - Pull & Bear, shoes - Cropp, watch - Daniel Wellington

4 komentarze:

  1. mega stylizacja! uwielbiam Twoje pomysły ;) super zdjęcia

    zapraszam do obejrzenia moich pomysłów: http://skcreateanddesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice styling with shoes and jeans!

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja ,fajne kolory !
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion