Navigation Menu

#allblack

Dzisiaj na blogu zaprezentuje streetowy zestaw, który jest w ulubionym przeze mnie kolorze - czarnym. Ten outfit to wynik porządków w szafie, w której odkopałem wiele starych, ale ciekawych ubrań. Moda streetowa przemawia do mnie najbardziej. Lubię oglądać w Warszawie młodych ludzi, którzy kreatywnie się ubierają, a takich nie brakuje! Czarny to podstawowy kolor, który każdy z nas ma w swojej garderobie. U mnie stanowi on jakieś 60% całej zawartości szafy :D.

Streetstyle w moim wydaniu to przede wszystkim wygoda. Luźne kroje, różne faktury i jeden kolor. Do tego zestawu wybrałem ubrania z sieciówek, a stworzenie całości zajęło mi naprawdę mało czasu. Czarna kurtka ze skóry ekologicznej to moja perełka z tegorocznych wyprzedaży. Znalazłem ją w Bershce, a ze względu na wygodny krój i sztywną konstrukcję na pewno wykorzystam w swoich stylizacjach niejednokrotnie! Pod kurtkę ubrałem czarną bluzę z ZARY, którą połączyłem z dresowymi spodniami z opuszczonym krokiem, również tej samej marki. Buty Android Homme to moje oczko w głowie! Pisałem o nich niedawno na swoim fanpage na FB. Nie kojarzyłem wcześniej tej marki i odkryłem ją stosunkowo niedawno. Buty są bardzo wygodne, bardzo stylowe i po prostu inne niż wszystkie, które posiadam. To również wyprzedażowy zakup, którego dokonałem na Zalando.pl. Dodatki to basicowy snapback z H&M oraz zegarek Plus Watches.

Miłego oglądania!
L.

Photo by Charlotte Photography






jacket - Bershka, sweatshirt - ZARA, pants - ZARA, hightops - Android Homme via Zalando.pl, snapback - H&M, watch - Plus Watches

4 komentarze:

  1. świetna stylizacja ;) szkoda, że tak mało zdjęć :P

    zapraszam do mnie na nowy post: http://skcreateanddesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tą samą bluzę! Świetna jest!
    http://www.ipolishboy.pl/

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion