Navigation Menu

Rok 2014 na My Anatomy of Fashion. Trendy, współprace i przede wszystkim ludzie! + KONKURS!

Zbliżające się moje 25-te urodziny zachęciły mnie do małej analizy mojego życia, osiągnięć i oczywiście blogowych podsumowań. Rok 2014 przeminął mi bardzo szybko, dużo się zmieniło w moim prywatnym życiu i karierze, jednak to blog towarzyszy mi na co dzień i nie wyobrażam sobie bez niego żadnego dnia. Tworzę bloga, bo daje mi to ogromną radość i satysfakcję. To ciekawy dodatek do mojego życia, gdzie mogę być w stu procentach sobą i dzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami i pomysłami. To blog, który tworzę z myślą o Was i mam nadzieję, że choć w małym stopniu kiedyś Was zainspirował i dał do zrozumienia, że moda to my. My ją tworzymy, odzwierciedlając w niej siebie i swoją osobowość. Nie powiem - blog bardzo mi pomaga w życiu codziennym. To dzięki niemu nawiązuję fantastyczne znajomości, poznaję interesujących ludzi i współpracuję z markami, które są moimi modowymi inspiracjami. To co daję od siebie, do mnie wraca. Współprace ze znanymi firmami motywują i dają mi do zrozumienia, że robię coś dobrze i jest to doceniane. Chciałbym w tym roku jeszcze bardziej rozwinąć skrzydła, ponieważ nie chcę stac w miejscu, a każdą wolną chwilę chcę przeznaczyć na doskonalenie siebie i rozwój. Blog mi pomógł, stałem się bardziej twórczy, otwarty na różne propozycje. Umiem eksponować swoje walory, wiem w czym dobrze wyglądam i co robić by czuć się wizualnie dobrze.

Chciałbym przypomnieć najlepsze momenty, współprace i stylizacje, które zapamiętam z ubiegłego roku, bo to dzięki nim idę do przodu, nie stojąc w miejscu. :)

Dwa miesiące temu zmieniłem pracę. Zostałem stylistą marki LAVARD. Polska marka, szyjąca z włoskich tkanin i niesamowici ludzie, którzy prowadzą rodzinną firmę od lat, dają naprawdę wielkiego kopa do działania. Cieszę się, że zaufali mi i zostałem twarzą flagowego sklepu LAVARD w Arkadii. Powstał niesamowity spot, który oddaje to co najlepsze w marce LAVARD - klasykę i modę z najwyższej półki.
LINK: https://vimeo.com/115229068

Wszystkie outfity (Lavard)

W tamtym roku udzieliłem pierwszego tak poważnego wywiadu. Mowa tutaj o współpracy z LookUs Magazine. W wywiadzie możecie przeczytać o moim życiu, przeprowadzce do Warszawy i życiu z dnia blogera. Polecam nie tylko ze względu na wywiad, ale także ze względu na niesamowite zdjęcia ilustrujące rozmowę!


Zdjęcia Paweł Wyląg

Wywiad drukowany w Cogito to również wielki sukces! Wypowiadałem się na temat butów, przybliżyłem czytelnikom temat kultury sneakerheadów. To miłe, że mogłem się znaleźć w czasopiśmie, które towarzyszyło mi w liceum! :)


Kilkukrotne wyróżnienie na stronie Bershki! Jedna z moich ulubionych streetowych marek doceniła moją pracę. Mega miło!



Kolory odgrywały dużą rolę w moich stylizacjach. Bardzo dobrze czułem się w czarnym kolorze, jednak stawiałem też na neonowe lub wyraziste kolory. Postawiłem na czerwień, która towarzyszyła mi w postaci butów lub całych outfitów.

1. Czerwony garnitur (Natur) 2. Czerwone High-Tops (Bershka)


Czerń - zdecydowanie mój kolor z 2014 roku. Spodnie, bluzy i t-shirty. Jest tego cała masa! Zdominował moją całą szafę. Jedyne co - buty, nadal pozostały kolorowe :D.

1. Adidas ZX Flux (via Zalando.pl) 2. Czarne derby (Bytom) 3. Adidas ZX 850 (via hoodboyz.de) 4. Nike (via Zalando.pl) 5. Nike (via Zalando.pl)

Biel to kolor, który pojawiał się raczej jako dodatek. Lubię kontrasty, dlatego stawiałem na połączenia czerni z bielą, a także na białe buty za kostkę. Białe Reeboki to jedne z moich ulubionych butów!

 Reebok Classic (via Zalando.pl)

Elegancja to moje drugie imię! Na blogu oprócz stricte streetowych stylizacji znalazło się miejsce również na te klasyczne z marynarką i krawatem w roli głównej. Najlepiej wspominam marynarki marki Bytom, które oczarowały mnie swoim designem i wszechobecną kratą! Nie bałem się eksperymentować, łączyłem sportowe doły z eleganckimi marynarkami, a nawet szortami!

1. Marynarka (Bytom) 2. marynarka (Tailor4Made) 3. Marynarka (Bytom & Designers) 4. Marynarka (Zara)

Włosy, choć ciągle te same też miały swój moment przejściowy, kiedy prawie zupełnie je ściąłem. Zareagowaliście na to bardzo pozytywnie, ja również to zaakceptowałem i z chęcią powtórzę przemianę!


Odwiedziłem spontanicznie dwie europejskie stolice. Z najbliższymi przyjaciółmi gościem w Pradze i Budapeszcie. Piękne miasta, niezapomniane wspomnienia i przede wszystkim wspaniali ludzie! Życzę każdemu tak oddanych przyjaciół! :)


Dziękuję wszystkim fotografom (Paulina Lipińska, Bartek Cebeńko, Katarzyna Charlotte Mazur, Malexandra Photography, Jacek Rękas, Dominika Ostrowska i Patryk Gałucha) - bez Was nic by się nie udało. Dziękuję wszystkim markom, które mi zaufały i zauważyły we mnie potencjał! No i dziękuję Wam, czytelnikom, że ciągle ze mną jesteście! Buziak!

Zachęcam Was również do wzięcia udziału w konkursie Zalando.pl. Wystarczy opowiedzieć o swoich zeszłorocznych postanowieniach i ich realizacji. Nic prostszego! Na zwycięzców czekają fantastyczne nagrody. Serdecznie zachęcam! :)

3 komentarze:

  1. What a fantastic year you had =). I understand little bit Polish (it is little similar to Czech =D ). Wow. Great job done and I keep fingers crossed in this year, so all the joyful and happy in year 2015 =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow wygląda to świetnie. Ja już swój garnitur zakupiłem a Wy? Wprawdzie nie bordowy. Trafiłem na promocję -10% w Grand Moda Męska

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion