Navigation Menu

Mickey's hug

Dzisiaj na blogu zimowy post. Outfit, który mam na sobie wybrałem na spacer ze znajomymi, dlatego że był ciepły i przede wszystkim wygodny. Czarna kurtka z kożuszkiem na kapturze pochodzi z Croppa. Lubię ją, ponieważ jest lekka, ma pojemne kieszenie i uniwersalny krój, który zawsze mogę zmienić za pomocą sznurków wzdłuż pasa. Pod kurtkę założyłem mój świąteczny prezent - bluzę z rękami Myszki Miki. To mój ulubiony prezent, który zawsze poprawia mi humor, gdy zobaczę siebie w lustrze :D. Całość uzupełniają jasne, można napisać zwykłe jeansy w których podwinąłem nogawki i wsadziłem w buty. Czarne, zimowe obuwie to znane już Wam z poprzednich wpisów buty marki Cat. Bardzo wygodne! Nie zapomniałem o dodatkach - rewelacyjnych rekawiczkach od Napo Gloves, snapbacku z Croppa i czarny plecak z Sinsay. Na ręku mam klasyk -  zegarek Daniel Wellington. Jest wyjątkowy!

Co sądzicie?

Trzymajcie się ciepło!
L.

Photo by Paulina Lipińska
http://lipinskaphotography.carbonmade.com/










jacket - Cropp, sweatshirt - H&M, pants - H&M, gloves - Napo Gloves, snapback - Cropp, backpack - Sinsay, watch - Daniel Wellington


2 komentarze:

Follow @ myanatomyoffashion