Navigation Menu

Grey vs black


Dzisiaj na blogu czarno - szary zestaw, który ubrałem na niedzielny spacer nad Wisłą. Czarną ramoneskę z H&M zestawiłem z czarną koszulą z ZARY i szarą muszką marki Hugo Boss. Polubiłem swetry, dlatego też na koszulę założyłem szary kardigan z H&M, który ciekawie kontrastuje z obecną na górze czernią i świetnie komponuje się z szarymi rurkami z H&M. Jako dodatki wybrałem zegarek Plus Watches i skórzane rękawiczki Napo Gloves. Czarne buty za kostkę to Kappa.

Photo by Paulina Lipińska









jacket - H&M, shirt - ZARA, bowtie - Hugo Boss, cardigan - H&M, pants - H&M, gloves - Napo Gloves, watch - Plus Watches, shoes - Kappa


5 komentarzy:

  1. świetny set i zdjęcia!

    _________________________________
    two pre Christmas suprises
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. kolejna świetna stylizacja :) zawsze wszystko idealnie dobierasz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy mix stylów! Świetne połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialna stylizacja no i te foty cudo xx

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion