Navigation Menu

Christmas time

Zbliżają się święta, więc postanowiłem przygotować stylizację z czerwonym akcentem, a więc takim z którym kojarzy mi się Boże Narodzenie. Do świąt coraz bliżej, a pisząc tego posta uświadomiłem sobie, że jeszcze nie przygotowałem prezentów dla najbliższych - czas to zmienić! :)



Na spacer po warszawskim Starym Mieście wybrałem wygodny i ciepły zestaw. Postawiłem na czarny płaszcz z Zary z szerokimi klapami na ramionach imitujących owczy kożuch. Dobrałem do niego czerwony sweter z New Yorkera, który jest bardzo praktyczny - świetnie komponuje się z jeansami i Timberlandami, ale także wykorzystuje go do bardziej eleganckich stylizacji. Sam kolor ma coś w sobie :). Spodnie to czarne rurki z Pull&Bear do których założyłem sportowe Nike w kolorze zbliżonym do swetra. Całość uzupełniłem skórzanymi rękawiczkami od Napo Gloves, które jeszcze nie raz zagoszczą na moim blogu, ponieważ są niezastąpione!

Take care!
L.

Photo Paulina Lipińska :*
http://lipinskaphotography.carbonmade.com







coat - ZARA, sweater - New Yorker, pants - Pull&Bear, shoes - Nike, gloves - Napo Gloves

12 komentarzy:

  1. Fajny look. Sweter bardzo fajny. Dawno nie byłem w NY i chyba będę musiał to nadrobić. Brakuje tylko śniegu :)

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zamarzłeś? Tak bez szalika, bez czapki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny look, płaszcz jest rewelacyjny :)

    ps. Zdradź mi proszę, płaszcz kupowałeś bardzo dawno w ZARA czy może w tym sezonie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płaszcz pochodzi z ubiegłorocznej kolekcji ;)

      Usuń
  4. Tak zdecydowanie lepiej wyglądasz niż w podartych spodniach. Buty sportowe zmieniłbym na skórzane, wyjściowe, z wysoką cholewką

    OdpowiedzUsuń
  5. rzeczywiście świąteczna stylizacja :) uwielbiam chłopców w sweterkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna stylizacja ;)

    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega ten czerwony sweterek!!! Powiedz mi jakiego preparatu używasz do układania włosów?? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion