Navigation Menu

Black turtleneck


W tym sezonie do mody wróciły golfy. Zarówno w wersji eleganckiej jak i sportowej. Często zastępują koszulę pod marynarką i chronią przed zimnem pod ciepłą kurtką. Są praktyczne, modne i przede wszystkim dobrze się prezentują. Kiedyś były zmorą mojego dzieciństwa, a teraz sam chętnie sięgam po nie w sklepie. Klasyczny, czarny golf to obowiązkowa pozycja w mojej szafie. Mogę go zakładać do jeansów i parek, a także do eleganckich spodni i marynarek.

Dzisiaj na blogu stylizacja prosta i minimalistyczna. Składająca się z kilku elementów o podobnej kolorystyce. Czerń i szarość. Czarny golf, który kupiłem w Reserved, połączyłem z ciemnoszarym płaszczem Top Man, który znalazłem w second handzie. Dobrałem do tego czarne rurki z Pull&Bear oraz czarne buty za kostkę Kappa. Za dodatki posłużył mi ciepły szal z Reserved oraz skórzane rękawiczki od Napo gloves, dzięki którym nie marzną mi ręce na mrozie, ponieważ mają genialną funkcję touchscreen, dzięki której mogę obsługiwać swoje urządzenia mobilne :).

Miłego oglądania!
L.






coat - Top Man, turtleneck - Reserved, pants - Pull&Bear, scarf - Reserved, shoes - Kappa, gloves - Napo gloves

6 komentarzy:

  1. podoba mi się wszystko!

    ____________________________
    fashionblogger, styling&makeup Artist on
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Your style is the best.. love your photos
    Hug!

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie genialna całość <3

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny prosty zestaw :) szalik super

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mnie się podoba! aż zaobserwuję ;)

    sama ostatnio kupiłam dwa golfy. aż jestem zaskoczona, bo nigdy nie przepadałam.
    _______________________
    pozdrawiam i zapraszam!
    www.tufafin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion