Navigation Menu

Baby, it's cold outside


Zima zbliża się wielkimi krokami, więc podczas ostatnich zakupów zaopatrzyłem się w ciepłe swetry, golfy, długie szale i rękawiczki. Nie lubię marznąć, więc wolałem się zabezpieczyć :). Grube swetry to must have (!) tego sezonu. Rozpinane, wkładane przez głowę lub golfy. Gładkie, we wzory lub z printami. Wybór jest ogromny, a ja sam z chęcią zamieniłem sportowe bluzy na dłuższe swetry.

Dzisiaj jeden z ostatnich zakupów - rozpinany, długi, szary kardigan marki Reserved, który sprawdza się zarówno pod płaszczem, jak i krótką kurtką. Dobrałem do niego koszulę w biało - czarną kratkę, którą kupiłem jakiś czas temu w second handzie. Spodnie to kolejny nabytek z second handu (po co przepłacać :). Rurki są marki Levi's, a dziury na kolanach zrobiłem sam. Dobrałem do nich skórzane buty za kostkę marki Kappa. Ciepłe rękawiczki to dodatek z Reserved. Zawsze jak na nie spojrzę to poprawia mi się humor :). Czarny, wełniany komin pochodzi z LaWool - ogrzewa najbardziej jak się da!

Miłego dnia!
L.










kardigan - Reserved, shirt - second hand, pants - Levi's/second hand, boots - Kappa, gloves - Reserved, scarf - LaWool


6 komentarzy:

  1. Bardzo fajne, klimatyczne zdjęcia. Twój look nienaganny, jak zwykle. Ta różnorodność faktur sprawia, że czarno-biała stylizacja wcale nie jest nudna. Napisałeś, że długi kardigan świetnie sprawdza się zarówno pod długą, jak i krótką kurtką. Ja mam zawsze z tym problem, bo nie wiem co zrobić z długim swetrem/koszulą, kiedy mam krótką kurtkę. Podwijać nie chcę, chować w spodnie też nie... może po prostu wystarczy zostawić i pozwolić im wystawać spod kurtki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałem kiedyś z tym problem. Teraz zakładam krótką kurtkę np bomber a pod to dłuższą bluzę lub łączę kardigan z ramoneską lub kurtką jeansową - oczywiście to wersja na cieplejsze dni, bo aktualnie wszystkie kurtki, które ostatnio zakładam zakrywają mi swetry :)

      Usuń
  2. ten sweter masz rewelacyjny ! świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, całość rewelacyjna;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealny LOOK <3
    Wygladasz niesamowicie.
    Bardzo podoba mi się takie połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. oczywiście świetne zdjęcia! super sweterek, rękawiczki podobają mi się najbardziej ;)
    całość zdecydowanie pasuje do Ciebie :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion