Navigation Menu

MAOF x LookUs Magazine


Kochani!
Na stronie magazynu LookUs jest już dostępny w całości przeprowadzony ze mną wywiad! Jeżeli chcecie się dowiedzieć czym się zajmuję na co dzień, co sądzę o polskich blogach, czym się inspiruję i jakie są moje marzenia to musicie koniecznie to przeczytać!

Część 1: http://lookusmag.com/news,read/69/lukasz-kuleta-for-lookus-magazine
Część 2: http://lookusmag.com/news,read/89/maof-part-2

Zdjęcia ilustrujące rozmowę wykonał Paweł Wyląg.

Małe miasto tłamsi i nie pozwala na bycie sobą w stu procentach. Jeżeli chciałem ubrać się ekstrawagancko, zawsze byłem postrzegany jako dziwny i niepasujący do reszty społeczeństwa. W małych miasteczkach można kupić modne ubrania na rynku i w niewielkich sklepach, a skutek jest taki, że wszyscy chodzą podobnie ubrani. Pamiętam, jak wszystkie koleżanki nosiły spodnie z czaszkami a'la Mc Queen. Wszyscy muszą wyglądać podobnie, bo jeśli się wyróżniasz i wyglądasz inaczej, to zapewne jest z Tobą coś nie tak.


Ja nigdy nie krytykuję stylu, ponieważ wychodzę z założenia, że każdy ubiera to, w czym najlepiej się czuje, nigdy też nikomu nic nie wytykam.


MAOF to sto procent mnie, gdyż wszystkie stylizacje są tworzone przeze mnie, nawet w najdrobniejszym szczególe.


Chcę się rozwijać, nie chcę stać w miejscu. Nie lubię tracić czasu.

1 komentarz:

  1. cudowne zdjęcia <3

    _________________________
    a u mnie?
    ja i mój wywiad w Avanti!
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion