Navigation Menu

Grey coat / thrifty look

Dzisiaj na blogu przedstawię Wam stylizację, na którą wydałem nie 900 zł, a kilkanaście. Lubię chodzić po second handach, jednak ostatnio mam na to mało czasu. Lubię znajdować perełki, za które płacę symboliczne kwoty. W Warszawie mam kilka miejsc w których zawsze coś wypatrzę. Second handy nie są łatwymi sklepami - liczy się przede wszystkim szczęście. Nie lubię wydawać dużo na ubrania, dlatego ubrania z drugiej ręki to najlepsze rozwiązanie i wcale się tego nie wstydzę. Lubię łączyć to, co nowe z tym co stare i tanie. Lubię się bawić modą i pokazywać, że biała koszula Hugo Bossa dobrze współgra z marynarką z second handu.

Poniższy zestaw to połączenie kilku rzeczy z second handu z tym, co miałem już w swojej garderobie. Zainwestowałem w tą stylizację 14 zł. Szary płaszcz wypatrzyłem w second handzie w Szczecinie, będąc przejazdem. Jest dobrej jakości i do tego pochodzi z Top Mana. Ma klasyczny fason, jednak krój jest dopasowany, co przy mojej sylwetce świetnie się sprawdza. Cena:8 zł. Pod płaszcz założyłem koszulę w kratę marki Tom Tailor, kupioną za symboliczną złotówkę. Dobrałem do niej skórzaną muszkę od Bowstyle. Spodnie to kolejny second handowy zakup. Tak naprawdę to spodnie marki Levi's, w których dorobiłem dziury na kolanach. Koszt: 5 zł. Stylizację dopełniają adidasy ZX-Flux w neonowym kolorze i czarna czapka od Syrenka Store.

Miłego oglądania!
L.

Zdjęcia Paulina Lipińska
http://lipinskaphotography.carbonmade.com











coat - Topman / second hand, shirt - Tom Tailor /second hand, bow-tie - Bowstyle, jeans - Levi's / second hand, sneakers - Adidas ZX Flux


9 komentarzy:

  1. zdjęcia i stylówa są rewelacyjne!

    _______________________
    fashion nowości listopadowe na
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się połączenie :) Facet w sh to rzadkość jednak!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam szczęścia do tzw. "grzebanek". Prawda, że czasami brakuje mi cierpliwości, ale chyba też trafiam nie do tych, co trzeba...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zanim znalazłem "swoje" w Warszawie, tez minęło dużo czasu, ale i tak nie zawsze wracam z tych sh z zakupami :)

      Usuń
    2. zdradz sekret! które to Warszawskie? możesz na priv, jak nie chcesz żeby wszyscy tam zaraz polecieli ;)

      Usuń
  4. fajna stylizacja i super ujęcia ;) muszka jak najbardziej do Ciebie pasuje :D

    zapraszam do mnie http://skcreateanddesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw, trochę elegancji, trochę casualu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! I love your blog and your style! Fantastic photos! I follow you!

    I invite you to my blog :) www.pinillaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. niesamowite szczęście trafić na taki płaszcz w sh! świetnie wszystko razem wygląda! zazdroszczę zdobyczy i gratuluję zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion