Navigation Menu

Power of black


Nie umiem odmówić czerni. Kolor, który kilka lat temu nie gościł na ani jednym moim ubraniu, teraz opanował prawie całą garderobę. Może to mój kolor, a może głupie przyzwyczajenie? Sam nie wiem, ale jedno jest pewne - patrząc na jesienno-zimowe kolekcje, na pewno do mojej szafy wlecą kolejne, ciemne ubrania!

Dzisiejszy post to czysto streetowy look. Czarny kolor, który dominuje, został przełamany jednym, białym akcentem - najzwyklejszym, basicowym T-shirtem. Oversize'owy płaszcz z ZARY to rzecz, której długo szukałem. Zawsze chciałem mieć bluzowy płaszcz, który będę mógł nosić pod ramoneski i jeansowe kurtki, tworząc sety niczym z ulic NY. Tworząc stylizację, nie stawiałem na printy, tylko na kolory. Miało być minimalistycznie i czysto. Tak też wyszło. Dół setu to rurki z Pull&Bear i sportowe Nike za kostkę.

Photo by Charlotte Photography








coat - ZARA, jacket - ZARA, T-shirt - H&M, pants - Pull&Bear, shoes - Nike, snapback - H&M



5 komentarzy:

  1. I w czerni Ci świetnie. Zainspirowała mnie ta stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz, ale też niesamowicie piszesz. :) Pytanie czy jest to pisarskie powołanie czy też nabyte już umiejętności? :) W zasadzie to jesy nie ważne. Dobrze się Ciebie czyta/ogląda i o to chodzi :) Czekam na notkę ze stylizacją w kapeluszu, również czarnym :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ...a tu wyglądasz jak gwiazda :) masz styl!

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion