Navigation Menu

Black hat

Nakrycia głowy, podobnie jak fryzura to najważniejsze zwieńczenie stylizacji.  Przebierając w swoich czapkach i kapeluszach zauważyłem, że na blogu jeszcze nigdy nie miałem stylizacji z kapeluszem. To świetny dodatek, który potrafi zmienić wyraz całej stylizacji i dodać stylu. Wybrałem czarny, klasyczny kapelusz z szerszym rondem, który pasuje zarówno do eleganckich jak i casualowych stylizacji. Kapelusz u mnie posłużył jako element wyjściowy, więc dobrałem do niego czarną kurtkę z asymetrycznym kołnierzem,która świetnie się z nim skomponowała. Kurtka pochodzi z kolekcji Bytom and Designers i została zaprojektowaną przez Izę Cichocką. Cała reszta jest klasyczna. Połączenie bieli i czerni to sprawdzone rozwiązanie - dla mnie najlepsze. Biała koszula pochodzi z linii Hugo od Hugo Bossa, tak samo jak i czarny, wąski krawat. Dół to spodnie typu skinny z Pull&Bear oraz czarne derby marki Bytom.

Miłego oglądania!
L.

Do zobaczenia na Facebook'u i Instagram'ie! :)

Photo by Charlotte Photography















jacket - Bytom, hat - Bytom, shirt - HUGO by Hugo Boss, tie - HUGO by Hugo Boss, pants - Pull&Bear, shoes - Bytom

6 komentarzy:

  1. elegancka stylizacja i super zdjęcia :)
    kapelusz do Ciebie pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja jak najbardziej na plus, ale w moim odczuciu kapelusz mógłby mieć nieco mniejsze rondo :p
    Muszę Ci napisać, że jesteś idolem mojego starszego brata! Zawsze z niecierpliwością czeka na kolejny Twój post ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne zdjęcia i piękna stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nothing beats a good hat - great photography!

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion