Navigation Menu

A little bit of elegance

W tym miesiącu na blogu pojawi się kilka bardziej eleganckich stylizacji. Dzisiaj pierwsza z nich. Bordo, butelkowa zieleń, granat i rudy to kolory, które zawładnęły wybiegami w propozycjach na ten sezon. Ja wybrałem bordo i granat i na tym oparłem cały outfit.

Kluczowa jest tutaj bordowa marynarka w granatową pepitkę marki Bytom. Dobrze skrojona i bez rozcięcia z tyłu idealnie pasuje do stylizacji elegancko - casualowej. Skupia na sobie całą uwagę, więc połączyłem ją z ciemnymi ubraniami. Zastanawiałem się nad doborem koszuli. Stawiałem na biel, aby przełamać print marynarki, jednak zdecydowałem się na granatową koszulę, do której dobrałem czerwony krawat. Koszula i krawat to również Bytom. Dół to slimowane chinosy z ZARY. Uzupełniłem całość skarpetkami w groszki oraz bordowymi butami, które świetnie komponują się z całością.

Photo by Charlotte Photography











jacket, shirt, tie, shoes and socks - BYTOM
pants - ZARA

7 komentarzy:

  1. jejuuuu cudownie!!!!

    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam, ja rozumiem że vintage i w ogóle, ale moda na szerokie krawaty jeszcze nie wróciła z tego co się orientuję. A nawet gdyby to z ubraniami typu oversize, nie ze "slimowanymi chinosami" i dobrze skrojoną marynarką.
    Ale ładne skarpetki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię jak faceci maja takie odważne skarpetki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne zestawienie, wszystko super do siebie dobrałeś;)

    pozdrawiam,
    vixenfashion

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion