Navigation Menu

Gives a f*ck!

 

Dzisiaj na blogu streetwear w czarnym wydaniu, przełamany czerwonym akcentem. Skórzana ramoneska to najlepszy i najbardziej opłacalny zakup, jaki można zrobić. W swojej szafie mam ich trzy. Ponadczasowość tego kroju i uniwersalność przekonują mnie, że nie wyrzuciłem pieniędzy w błoto, a kurtkę mogę założyć do koszul, T-shirtów i bluz. Jest elegancka i sportowa zarazem. Łączy te cechy, które według mnie ubranie powinno posiadać. W dzisiejszej stylizacji użyłem ramoneski z ZARY, którą kupiłem już jakiś czas temu. Dobrałem do niej sportowy, czarny T-shirt marki Cropp i szare spodnie typu skinny z H&M. Najbardziej przykuwającym elementem stroju są niezaprzeczalnie sportowe buty za kostkę z Bershki. Pochodzą z nowej kolekcji i niewątpliwie są obecnie moim ulubionym obuwiem. Po prostu są eye-catching i nie da się przejść obok nich obojętnie. W pasie przewiązałem czarną bluzę z napisem "No 1 gives a f*ck", która również pochodzi z Cropp'a. 

Take care!
L.

Pics Malexandra Photography







jacket - ZARA, T-shirt - Cropp, pants - H&M, sweatshirt - Cropp, trainers - Bershka


1 komentarz:

Follow @ myanatomyoffashion