Navigation Menu

ZX 850


Stylizacja w dużym stopniu zależy od butów. Czasami to one tworzą cały outfit, wyróżniając się na tle stonowanych ubrań lub współgrając z nimi kolorystycznie. Do dzisiejszej stylizacji założyłem nowy model Adidas ZX 850, który pochodzi ze sklepu internetowego hoodboyz.de. Czerń, biel i niebieski to idealne połączenie mimo, że wszystko ze sobą kontrastuje, to jednocześnie tworzy spójną całość. W tym przypadku postawiłem na drugi wariant i resztę ubrań dobrałem do butów. Czarne rurki z Pull&Bear, T-shirt z zeszłorocznej kolekcji H&M i przewiązana w pasie jeansowa kurtka z New Yorkera. Dodatki to plecak Sinsay, snapback z Croppa i zegarek od Plus Watches.

Dzisiejsze zdjęcia to efekt współpracy z moim znajomym, Bartkiem Cebeńko, który odwalił kawał dobrej roboty! Są inne niż te, które dotychczas prezentowałem na blogu. Aby je wykonać, udaliśmy się w dwa różne miejsca i nie mogłem się zdecydować, które Wam pokazać. Postanowiłem wrzucić obydwa sety. Oceńcie sami ;-)


Trzymajcie się!
L.










#2







shoes - Adidas ZX 850 via hoodboyz.de, pants - Pull&Bear, T-shirt - H&M, jacket - New Yorker, snapback - Cropp, watch - Plus Watches, backpack - Sinsay

6 komentarzy:

  1. koszulka cudowna <3 świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Malujesz włosy?:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://4.bp.blogspot.com/-ggjxgz4E0Zw/U_yCAJ5Vq1I/AAAAAAAACls/giiosbhVYws/s1600/img_7618.jpg

      Myślałem, ze to ślad po farbie :)

      Usuń

Follow @ myanatomyoffashion