Navigation Menu

Sunshine down


Lato niestety dobiega końca, a w powietrzu czuć coraz bardziej jesień. Upalne dni mamy za sobą, więc cieszę się, że chociaż na trochę udało mi się wyrwać do Trójmiasta i skorzystać z pogody. Coraz częściej nie ruszam się z domu bez kurtki lub bluzy, bo pogoda jest tak zmienna, że nigdy nie wiem, kiedy mnie zaskoczy. 

Dzisiaj na blogu niezobowiązująco i na luzie. Stonowane kolory i sprawdzone kroje, to coś co lubię mimo, że niektórzy mogą myśleć, że ciągły wybór czerni i szarości to pójście na łatwiznę, to ja tak wcale nie uważam. Obecnie nie zakładam innych kolorów, bo się w nich źle czuje. Nie wiem ile w tym jest narzucone przez panujące trendy, ale z drugiej strony to chyba znak, że opatrzyły mi się kolorowe i wzorzyste ubrania, które teraz są gdzieś na dnie mojej szafy. Na ostatni spacer wybrałem szary, luźny T-shirt z American Eagle, przetarte jeansy z Pull&Bear i koszulę w kratkę z second handu. Dobrałem do tego niezastąpione i najwygodniejsze, neonowe buty Adidas ZX Flux i czarny worek od Syrenka Store.

Myślę, żeby ściąć jeszcze bardziej włosy, co o tym sądzicie? :D

Take care!
L.






t-shirt - American Eagle, shirt - second hand, jeans - Pull&Bear, shoes - Adidas ZX Flux, backpack - Syrenka Store


4 komentarze:

  1. super zestaw i odwazny kolor adidasow , podziwiam ;) fajnie wyszlo!

    OdpowiedzUsuń
  2. super zestaw! :D genialne buty! :D

    zapraszam do mnie:
    www.prusakfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion