Navigation Menu

Harlem 23 / San Fran 58

Sport i moda to od kilku sezonów najgorętsze połączenie. Ubrania zainspirowane sportowymi arenami to hit tego lata. Styl ten jest przede wszystkim wygodny i prosty. Bazuje na nadrukowanych liczbach i hasłach. Kiedyś bym przeszedł obok tego obojętnie, a dzisiaj z chęcią zakładam sportowe ubrania, gdy mam wolny dzień lub idę na spotkanie ze znajomymi.
Połączyłem dwa hasła i dwie liczby. Harlem 23 to czarny tanktop, który znalazłem w New Yorkerze, natomiast San Fran 58 to spodenki z siatki z H&M. Jest lato, więc jest oszczędnie - dobrałem do tego tylko snapback marki Cropp oraz buty za kostęk, które znacie z poprzednich postów - Nike Court Tranxition w czarnym kolorze.

Take care!
L.








tanktop - New Yorker, shorts - H&M, snapback - Cropp, shoes - Nike Court Tranxition

5 komentarzy:

  1. Świetnie to wszystko ze sobą połączyłeś, podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoją drogą, właśnie dodałam całkiem podobny zestaw, czerń i koszulka z numerkiem... :D

      Usuń

Follow @ myanatomyoffashion