Navigation Menu

Deep blue

W mojej szafie mam tylko kilka marynarek w podstawowych kolorach, które dzięki swojej uniwersalności pasują zarówno do casualowych, jak  i eleganckich stylizacji. Chciałem przełamać tą nudę i w okresie, gdy prawie cała moja szafa tonie w czarnych kolorach, wybrałem kobaltowy odcień. Marynarkę zamówiłem na stronie www.tailor4less.com gdzie uszyto ją na moje zamówienie. T4L to nowość, jeżeli chodzi o marynarki  - podając swoje wymiary przez Internet, wybierając materiały i wykończenie, tworzymy swoją wymarzoną marynarkę online. Wszystko jest bardzo łatwe i nieskomplikowane. Polecam!

W lato rzadko zakładam marynarki i garnitury. Jeżeli już się to zdarzy, to wybieram jasne kolory, przewiewne materiały lub łączę je z krótkimi spodenkami. Podoba mi się ten trend i jestem jego wielkim zwolennikiem. To nowość, która w Polsce jest rzadko spotykana. Niestety. To samo tyczy się eleganckiej góry i sportowego dołu. Kolorowe, sportowe obuwie to ciekawe rozwiązanie, gdy zakładamy stonowany garnitur lub marynarkę. Gdy sytuacja nie wymaga eleganckiego obuwia to postawmy na to sportowe!

Do kobaltowej, bawełnianej marynarki z T4L, dobrałem czarną koszulę z H&M i spodnie z second handu, w których obciąłem nogawki. Nie lubię nudy, więc dobrałem do zestawu gładki, czarny snapback z H&M oraz buty Adidas ZX Flux w neonowym kolorze. Na ręce mam klasyczny zegarek Plus Watches oraz bransoletkę z czerwonego sznurka z metalową zawieszką BOY od By Ilo.

Co sądzicie o takim połączeniu? :)

Miłego oglądania!
L.











jacket - tailor4less, shirt - H&M, shorts - second hand, sneakers - Adidas ZX Flux, snapback - H&M, watch - Plus Watches, bracelet - by Ilo


4 komentarze:

  1. kolor marynarki cudowny!

    ps. a u mnie? NIETYPOWE #SELFIE na blogu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ustawiaj mniejszą głębię na zdjęciach, a będę cię wielbic nie tylko za twoje stylizacje, ale i za fotki ;)
    A firma T4L naprawdę się spisała bo marynarka leży jak ulał ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Outfit pierwsza klasa! Obserwuje z wielką przyjemnością i zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion