Navigation Menu

Black & White. Powerful pair.



Czerń, biel, elegancja i sport. To słowa, które opiszą w pełni dzisiejszą stylizację. Postawiłem na elegancko - sportowy look i bazowałem na najbardziej podstawowych kolorach. Białą koszulę HUGO, w której podwinąłem rękawy, połączyłem z czarnymi szortami z second handu. Dopełnieniem stylizacji są czarno - białe dodatki. Sportowe buty za kostkę Reebok Classic, połączone z wysokimi, sportowymi skarpetami, skórzany plecak marki Sinsay i klasyczny zegarek Plus Watches. Dobrałem też ciemne okulary w stylu Clubmaster, które upolowałem na allegro za śmieszne pieniądze :).

Co sądzicie o takim połączeniu? :)
L.

Pics Dominika Ostrowska
















shirt - HUGO, shorts - second hand, sneakers - Reebok Classic, watch - Plus Watches, backpack - Sinsay, sunnies - no name


12 komentarzy:

  1. Dobra stylizacja i świetne zdjęcia. Klasa sama w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Model z Mediolanu czy Kryspin? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna klasyka!

    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny set ! genialne zdjęcia ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne zdjęcia! :D Super look! :D Do tego super blog - obserwuję :D
    Zapraszam do mnie

    www.prusakfashion.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko wygląda naprawdę profesjonalnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylówka :) genialne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega stylizacja!

    Zapraszam do mnie
    Nowy Post !!
    www.niemaamiphone.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś niesamowity ! Świętny look ! Będę tu częściej zaglądać :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz :) Genialne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion