Navigation Menu

Better have my money

Dzisiejsza stylizacja to miks czerni, bieli i jeansu. W różnych fakturach i odcieniach. Uwielbiam jeansowe kurtki, więc bez wahania kupiłem w New Yorkerze niebieską przetartą katanę, która świetnie komponuje się z czarnym kolorem. Lubię kontrasty, dlatego też pod spód ubrałem czarny t-shirt z nadrukiem "B*tch better have my money", którą upolowałem również w New Yorkerze. Zastanawiałem się pomiędzy czarnymi rurkami, a dresowymi spodniami, jednak ostatecznie zdecydowałem się na sprawdzone, jeansowe Madoxy. Dobrałem do nich białe buty za kostkę Reebok Classic. Dodatki to czarny plecak, znaleziony przypadkiem w Sinsay i ciemne okulary tej samej marki. Całość idealnie sprawdziła się podczas wspólnego włóczenia się po mieście ze znajomymi. Mimo, że lato trwa, to od roku w mojej szafie przybywają głównie czarne ubrania. Uważam, że czarny nie jest taki zły na lato, jak to na ogół się przyjęło. Można go łączyć kontrastowo z neonowymi kolorami i pastelami, które automatycznie stłumi, sprawiając wrażenie dopracowanej stylizacji ;-).

Trzymajcie się!
L.

Pics Patryk Gałucha
















jacket - New Yorker, t-shirt - New Yorker, pants - Madox, sneakers - Reebok Classic, sunnies - Sinsay, backpack - Sinsay, watch - Plus Watches


7 komentarzy:

  1. Uwielbiam spodnie Madoxa. Świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po ile kurtka w NEW YORKER'ze , bo świetna ? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtka jest genialna. Czemu ja przestałem zaglądać do NY...

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W końcu widzę uśmiech! Szkoda, ze tylko na ostatnim zdjęciu, ale ważne że jest! :) Świetna stylizacja, a o zdjęciach nie wspomnę Patryk odwala super robotę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylowe zdjęcia, widać poczucie humoru :). Jakbym miał opisać zdjęcia jednym słowem powiedziałbym rewelacja, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion