Navigation Menu

Berlin 89

Dzisiejsza stylizacja to czerń przełamana mocnym, pomarańczowym neonem. Utrzymana w streetowym stylu, jednym dominującym kolorze, ale za to nie co odważniejsza niż zawsze. Postawiłem na czarny kolor, bo go lubię. Nie będę ukrywał, że połowa mojej garderoby to ciemne ubrania do których bardzo się przyzwyczaiłem. Lubię czarny kolor przełamywać kontrastującymi kolorami jak np bielą lub neonem. Tak jest też tym razem.

Czarna, przezroczysta koszulka z New Yorkera to rzecz z którą spędziłem trochę czasu w przymierzalni, obawiając się czy nie jest zbyt ekstrawagancka. Zdecydowałem się ją kupić i wcale nie żałuje! Prześwituje i odkrywa, ale jednak tak naprawdę nic spod niej nie widać :). Dobrałem do niej czarne rurki z H&M, a w pasie przewiązałem bluzę, która motywem gwiazdek nawiązuje do t-shirtu. Na głowie mam snapback, który upolowałem na wyprzedaży w Croppie. Wszystko uzupełniają neonowe buty, które obecnie są hitem moich stylizacji i noszę je praktycznie do wszystkiego. Mocny, wyrazisty kolor zwraca uwagę na ulicy, a czarne już nie jest takie czarne :). Zastanawiam się tylko, czy to t-shirt, czy buty grają tutaj pierwsze skrzypce? :)

Mam nadzieję, że się podoba!
Trymajcie się!
L.

Pics Patryk Gałucha














t-shirt - New Yorker, sweatshirt - H&M, pants - H&M, snapback - Cropp, sneakers - Adidas ZX Flux


4 komentarze:

  1. Świetny look !!! :) Buty są genielane !!!

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś Ty taki poważny? Uśmiechnij się! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super !, buty dodają jakości ; )

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion